Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Oct 2024 15:01:34 +0200

Tere!

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/09883 
aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Oidrema küla, 19204 
Mihkli-Oidrema tee// Aaduni// Aiamaa// Hansu// Kaasikupõllu// Kahmpaju// 
Kahmsalu// Kaupluse// Külavahe tee// Mätiku// Mõisarehe// Oidremaa mõis// 
Palmi// Priitude tee// Pritsu// Põlde// Roosimäe// Sarapiku// Spordiväljak// 
Sulastemaja// Tõitse tee// Vanakubja// Sookatse küla, 60 Pärnu-Lihula tee// 
Tõitse küla, Annika// Juhani tee ( MTÜ Oidrema Külaseltsi optikavõrk) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27161211>  (menetlus nr: 
458921), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister